پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 9 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۴:۵۰

امضاء تفاهم نامه همکاری میان کشتیرانی ایران و قزاقستان

باشگاه خبری فراساحل: پروتکل همکاری میان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی جی اس سی راه آهن قزاقستان در حضور روسای جمهور دو کشور امضاء شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، ساعاتی پیش 9 یادداشت تفاهم و موافقت نامه همکاری در حضور دکتر حسن روحانی و نورسلطان نظربایف روسای جمهوری ایران و قزاقستان در مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد بین دو کشور به امضا رسید. بر اساس این گزارش نورسلطان نظربایف رییس جمهوری قزاقستان صبح امروز در صدر هیاتی بلندپایه برای انجام سفری دو روزه به تهران آمد و در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد مورد استقبال رسمی روحانی قرار گرفت.


پس از مذاکرات دوجانبه ایران و قراقستان، پروتکل همکاری بین شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی جی اس سی راه آهن قزاقستان به امضاء مدیران عامل دو شرکت رسید. پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته، دکتر محمد سعیدی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مامین رئیس‌ شرکت دولتی حمل و نقل جمهوری قزاقستان، ضمن دیدار و گفتگو با یکدیگر، موافقت کردند شرکت مشترک در بندرانزلی تاسیس تا بندر اکتائو بندرعباس و ترمینال اینچه برون تحت نظارت این شرکت قرار گیرد.



  کد خبر : 1466
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :